• Dit evenement is voorbij.

Kerstconcert in Voorst – Kinderkoor

16/12/2018 @ 19:00

Al 69 keer is er een kerstconcert geweest met medewerking van de fanfare en een groot koor, gevormd uit de koren ‘Zanglust Empe’ (dameskoor), ‘Zangkoor Voorst’ en ‘Zingt den Heer’. Traditie is mooi, maar afwisseling en verjonging heel belangrijk, daarom is ditmaal het ‘Kinderkoor Klarenbeek’ o.l.v. Alette van den Brul uitgenodigd. Hierbij zijn nog heel jonge kinderen. Deze kinderen zullen ons het licht in de kerk brengen.

Het groot koor onder leiding van Maarten Romkes, samen met de fanfare onder leiding van Alfred Willering, laten ons genieten van hun gezamenlijk optreden, maar ook treden ze ieder solistisch op.
Gert Oldenbeuving laat horen, wat voor prachtig orgel we hebben, samen met Justin Plomp op zijn trompet. Het koor wordt ondersteund door pianobegeleiding van Roel Praas.
Een zeer gevarieerd programma ligt voor ons, waarin we niet alleen mogen luisteren naar wat er wordt geboden, maar ook kunnen we zelf meezingen.

Het kerstconcert is op 16 december 2018 en begint om 19.00 uur in verband met het kinderkoor. De deur van de kerk is open om 18.30 uur. De entree is gratis, wel kunt u bij de uitgang van de kerk een vrijwillige bijdrage geven, zodat we volgend jaar ons 70ste concert kunnen organiseren.

In het Dorpshuis genieten we na met een glaasje glühwein.

Datum:
16/12/2018