Blazersklas

Periodiek zal er een blazersklas opgezet worden voor kinderen vanaf groep 5, momenteel (okt ’20) staat deze nog niet gepland. In de blazersklas krijgen kinderen in groepsverband muziekles waarbij de beginselen van het bespelen van een instrument en het lezen van noten wordt aangeleerd.

De lessen zijn op vrijdag van 17.00 tot 18.00 uur in de multizaal van het MFC te Klarenbeek (m.u.v. de vakanties). De cursus bestaat uit 12 lessen. Het lesmateriaal en het instrument worden beschikbaar gesteld door de vereniging. Het instrument mag meegenomen worden naar huis om te oefenen. Als er vragen zijn over de keuze van een instrument, stel ze dan gerust via opleiding@muziekverenigingklarenbeek.nl.

De dirigent van de blazersklas is Gemma Scherpenzeel met hulp van een aantal ervaren muzikanten. De kosten voor de gehele cursus zijn € 50, daarnaast vragen we € 50 euro borg voor het instrument.

Je kunt, zodra er weer een nieuwe blazersklas gepland staat, je inschrijven door onderstaande gegevens te mailen naar opleiding@muziekverenigingklarenbeek.nl:

Aanmelding Blazersklas

Geboortedatum
Naam ouder
Straatnaam + huisnummer
Postcode
Woonplaats
E-mailadres
Telefoonnummer
Instrument keuze: klarinet, dwarsfluit, saxofoon,trompet, bariton of trombone)