Blazersklas

Wil jij graag een instrument leren spelen?
Je mag kiezen uit alle instrumenten uit het harmonieorkest: houtinstrumenten, koperinstrumenten en slagwerk. Je mag zelf aangeven welk instrument je het liefst zou willen bespelen. Vind je de keuze nog lastig, dan kunnen we hier samen over nadenken. Meteen na de uitvoering van Wieger wordt wakker (eind mei 2024) beginnen we met de Blazersklas. Je leert nog meer over je instrument en je leert vooral hoe leuk het is om samen te spelen. Voor een bedrag van €50,- krijg je 6 lessen in de Blazersklas. Dit zal zijn vanaf 6 juni a.s. tot aan de zomervakantie 2024 op elke donderdagmiddag na schooltijd van 14.30 uur tot 15.30 uur bij De Kopermolen.

Lessen
Mocht je na deze periode het instrument gevonden hebben waar je graag op door wil, dan bieden we muzieklessen aan. De lessen zullen gegeven worden door gediplomeerde docenten. Lestijden zijn in overleg tussen docent en leerling/ouders.

Aanmelden en meer informatie
Wil je je aanmelden stuur dan voor 23 mei 2024 een mailtje met je contactgegevens naar opleiding@muziekverenigingklarenbeek.nl
Voor vragen kan je mailen naar: opleiding@muziekverenigingklarenbeek.nl. Je mag ook bellen met Elsemieke Detert Oude Weme; 06-28362189.