Gerrie Schipper-Kruimer
Secretaris

Gerrie verantwoordelijk voor de volgende onderwerpen: secretariaat, de donateurs, de aanmelding van concerten en serenades en verzorgt de aanvraag van gemeentelijke subsidies. Voor informatie over één van de bovenstaande onderwerpen kunt u contact opnemen met Gerrie. secretaris@muziekverenigingklarenbeek.nl

Michiel Lanters
Penningmeester
Michiel beheert voor Muziekvereniging Klarenbeek de financiën (o.a. inning van contributies, facturering van lesgelden en betaling van facturen) en verzekeringen. Voor informatie over één van de bovenstaande onderwerpen kunt u contact opnemen met Michiel. penningmeester@muziekverenigingklarenbeek.nl
Stephan Hagen
Brigit Hendriks
Coördinator muziekonderwijs

Brigit ontfermt zich over de opleidingszaken binnen Muziekvereniging Klarenbeek. Muziekonderwijs, opleidingsorkest en de opleidingscommissie vallen onder haar verantwoordelijkheden. Voor informatie over één van de bovenstaande onderwerpen kunt u contact opnemen met Brigit. opleiding@muziekverenigingklarenbeek.nl

Kees van Kolmeschate
Bibliothecaris
Kees neemt de volgende taken binnen het bestuur voor zijn rekening: de muziekbibliotheek, de nieuwsbrief, het Internet, de Kamer van Koophandel, en hij is betrokken bij de Apeldoornse Muziek Federatie. Voor informatie over één van de bovenstaande onderwerpen kunt u contact opnemen met Kees, (055) 522 6215/ (06) 129 458 00. cvkolmes@hetnet.nl
Martine Brink
Sharon Diseraad