Sharon Diseraad
Secretaris

Sharon is verantwoordelijk voor het secretariaat binnen de vereniging. Zorg voor verslaglegging van diverse vergaderingen en ondersteunt in organisatie bij diverse activiteiten.
secretaris@muziekverenigingklarenbeek.nl

Michiel Lanters
Penningmeester

Michiel beheert voor Muziekvereniging Klarenbeek de financiën, subsidies, donateursadministratie verzekeringen en ledenadministratie. Michiel zorgt o.a. voor de inning van contributies, donaties, facturering van lesgelden en betaling van facturen.
penningmeester@muziekverenigingklarenbeek.nl

Stephan Hagen
Plaatsvervangend voorzitter

Stephan is plaatsvervangend voorzitter. Stephan zit vergaderingen voor, beheert het verenigingsbeleidsplan en speelt een belangrijke rol in de coördinatie van alle muzikale en niet muzikale activiteiten binnen vereniging.

Martine Brink
Coördinator muziekonderwijs

Martine ontfermt zich over de opleidingszaken binnen Muziekvereniging Klarenbeek. Muziekonderwijs, opleidingsorkest en de opleidingscommissie vallen onder haar verantwoordelijkheden.
opleiding@muziekverenigingklarenbeek.nl

Kees van Kolmeschate
Bibliothecaris

Kees neemt de volgende taken binnen het bestuur voor zijn rekening: de muziekbibliotheek, de nieuwsbrief, de Kamer van Koophandel en hij is betrokken bij de Apeldoornse Muziek Federatie. Voor informatie over één van de bovenstaande onderwerpen kunt u contact opnemen met Kees, (055) 522 6215/ (06) 129 458 00.
cvkolmes@hetnet.nl

Kees Kuiper