Afgelopen ledenvergadering huldigden wij vijf jubilarissen. Daarnaast namen twee bestuursleden afscheid van het bestuur.

Eline Hendriks kreeg als eerste haar speldje en oorkonde voor 12,5 lid. Eline speelt klarinet en help de vereniging bij veel acties, zo ook bij de afgelopen Rommelmarkt.

Tonke Middelkoop is 25 jaar lid, waarvan 21 bij MVK/Amicitia en 4 jaar in Woudenberg. Na jarenlang op de saxofoon, is ze sinds een aantal jaar gelden overgestapt op de trombone. Naast haar actieve aanwezigheid bij MVK speelt ze ook bij Bigband Heerde en valt ze geregeld in bij andere buurt-muziekverenigingen. Tonke is lang bestuurslid geweest binnen de vereniging, tot maart 2013.

De rij van jubilarissen wordt afgesloten door drie dames, die alle drie 50 jaar lid zijn! Coby van der Gouw, Marijke Bosma en Dinie Hertgers. Alle drie begonnen met spelen bij Muziekvereniging Wilhelmina. Coby begon ooit op de trompet en is later overgestapt naar bariton. Marijke begon op esklarinet en speelt nu basklarinet. De twee dames hebben jarenlang blokfluitles gegeven aan alle beginnende leerlingen van de vereniging. Dinie speelt al 50 jaar klarinet. Ze is altijd aanwezig bij repetities, serenades en activiteiten.

Wij feliciteren alle jubilarissen en hoopen op nog heel veel muzikale jaren samen!

Tijdens de vergadering namen ook twee bestuursleden afscheid. Als eerste werd Gerrie Schipper bedankt voor haar vele jaren in het bestuur. Al begonnen in het bestuur van Wilhelmina. Gerrie heeft in de jaren de rol als voorzitter, penningmeester en secretaris gehad. De vereniging is ontzettend blij dat zij de afgelopen jaren dit allemaal heeft opgenomen voor de vereniging.

Brigit Jonker nam als tweede afscheid. Sinds 2014 draaide ze mee in het bestuur. Ook Brigit heeft zich de afgelopen jaren ingezet op vele vlakken binnen de vereniging. Het is jammer dat de twee dames afscheid nemen. Beiden kregen ze een bedankwoord én een verdiende grote bos bloemen.