De Rommelmarkt van Muziekvereniging Klarenbeek

Muziekvereniging Klarenbeek organiseert op zaterdag 26 mei 2018 de Rommelmarkt! De markt zal worden gehouden in en om het Multifunctioneel Centrum in Klarenbeek. Naast de kramen met onder andere kleding, antiek en speelgoed is er ook een kinderkleedjesmarkt waar kinderen tot 14 jaar aan mee kunnen doen en houden we de eerste editie van Heel Klarenbeek Bakt.

De voorbereidingen voor de rommelmarkt zijn inmiddels in volle gang. Binnenkort start de inzameling van spullen. Ook deze keer heeft de rommelmarktcommissie gekozen voor een aantal maandagavonden waarop u uw spullen kunt komen brengen. Dus, heeft u mooi servies en glaswerk dat u niet meer gebruikt, boeken die weg kunnen, goede stoelen waarvoor geen plek meer is, kinderspeelgoed dat over is, bloempotten waarvoor u geen bestemming hebt?  Bewaar het voor MVK en lever het dan in op één van de brengavonden. De eerste avond is maandag 19 maart, van 18.30-20.00 uur. Eerder is helaas niet mogelijk, omdat de vereniging dan nog geen opslagruimte tot haar beschikking heeft. De overige brengavonden zijn: 26 maart, 9 april, 16 april, 23 april en 14 mei.

Wilt u zich opgeven voor Heel Klarenbeek Bakt of willen uw kinderen op de kleedjesmarkt staan? Heeft u vragen over de rommelmarkt of de brengavonden of wilt u bijvoorbeeld weten of we bepaalde goederen wel of niet aannemen? Neem dan contact op via  rommelmarkt@muziekverenigingklarenbeek.nl.
Volg ons verder op Facebook!

Regelement Heel Klarenbeek Bakt

Kinderkleedjesmarkt – Spelregels en Voorwaarden