Vriend van MVK

Wordt vriend van MVK

De verenging wordt ook gesteund door onze vrienden. Vrienden van Muziekvereniging Klarenbeek steunen ons door minimaal € 50,- per jaar te storten. Dit geld wordt uitsluitend gebruikt voor muzikale doeleinden; nieuwe instrumenten, muziekstukken, ondersteuning van jeugd en opleidingszaken.

En zoals je van een goede vriend mag verwachten krijg je hier ook wat voor terug! Afhankelijk van het soort vriendschap dat je aangaat kun je een aantal tegenprestaties terug verwachten. Bijvoorbeeld vermelding op onze website, vermelding van de vriendschap op concerten, vrijkaartjes en digitale nieuwsbrief.

Er is keuze uit 3 soorten vriendschappen:
– Gouden vriend (vanaf € 500,- per jaar)
– Zilveren vriend (€ 100,- tot € 500,- per jaar)
– Bronzen vriend (€50,- tot € 100,- per jaar)

Voor een bedrag van € 50,- euro per jaar, gedurende een periode van 3 jaar, ben je dus al vriend van onze vereniging. Wil je meer informatie of je aanmelden als vriend? Neem dan contact op met onze penningmeester via penningmeester@muziekverenigingklarenbeek.nl.