You are here: Home Vrienden, donateurs

vrienden en donateurs

Word Sponsor Afdrukken E-mailadres

Geen enkele culturele vereniging, waaronder Muziekvereniging Klarenbeek, kan haar concerten uitvoeren zonder hulp van sponsoren. Daarom zoekt Muziekvereniging Klarenbeek sponsoren voor ieder concert.

Door deze sponsoring zorgt u er mede voor dat de muzikale bijdrage van Muziekvereniging Klarenbeek in de gemeente Voorst en Apeldoorn, dat sinds 2002 heel zorgvuldig is opgebouwd, niet verloren gaat. Zo kunnen jeugd en volwassenen actief mee blijven doen aan concerten om zo onze gemeenschap in de regio te laten genieten van muzikale verwennerijen.

Uw financiele bijdrage wordt zeer op prijs gesteld. Hiermee kunnen wij de professionele artistieke leiding, de zaal, de technische mensen en het licht en geluid blijven bekostigen.

Natuurlijk staat daar wat tegenover in de vorm van publiciteit en zichtbaarheid, naar gelang de grootte van uw sponsorbedrag. Alles is bespreekbaar. Neem voor meer informatie contact op met Erik Klopman, voorzitter van Muziekvereniging Klarenbeek.

Steun Muziekvereniging Klarenbeek: shop online!

We hebben een nieuwe methode die u geen geld kost, maar voor ons toch wat oplevert: online shoppen! Dit kost u niets extra, maar levert ons toch geld op!

Hoe werkt het?

Het werkt heel simpel. Hieronder vind u een link naar bol.com, dit is één van de grootste webwinkels voor elektronica, boeken, muziek, speelgoed, et cetera. Wanneer u via deze link iets bestelt, dan ontvangt Muziekvereniging Klarenbeek een percentage van het aankoopbedrag. Het percentage verschilt per product(soort). Maar het belangrijkste is: u betaalt niets extra!!

Muziek algemeen

Laatst aangepast op maandag 13 april 2015 18:07