woensdag, 13 dec 2017
You are here: Home Bestuur
Bestuur Afdrukken E-mailadres

Het bestuur van Muziekvereniging Klarenbeek bestaat uit 8 leden die allen bepaalde taken voor hun rekening nemen.

, Voorzitter Muziekvereniging Klarenbeek

Gerrie Schipper-Kruimer, secretaris Muziekvereniging Klarenbeek

Is verantwoordelijk voor de volgende onderwerpen: secretariaat, de donateurs, de aanmelding van concerten en serenades en verzorgt de aanvraag van gemeentelijke subsidies.

Voor informatie over één van de bovenstaande onderwerpen kunt u contact opnemen met Gerrie, (055) 3011233,  Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. ,  of uw brief sturen naar

Muziekvereniging Klarenbeek
p/a De Kar 5A
7382 AH  Klarenbeek

Michiel Lanters, penningmeester Muziekvereniging Klarenbeek

Michiel beheert voor Muziekvereniging Klarenbeek de financiën (o.a. inning van contributies, facturering van lesgelden en betaling van facturen) en verzekeringen. Voor informatie over één van de bovenstaande onderwerpen kunt u contact opnemen met Michiel,  Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .

Stephan Hagen,  algemeen bestuurslid Muziekvereniging Klarenbeek

Brigit Hendriks, coördinator muziekonderwijs Muziekvereniging Klarenbeek

Zij ontfermt zich over de jeugdzaken binnen Muziekvereniging Klarenbeek. Muziekonderwijs, Opleidingsorkest en de Opleidingscommissie vallen onderhaar verantwoordelijkheden. Voor informatie over één van de bovenstaande onderwerpen kunt u contact opnemen met Brigit via  Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .

Kees van Kolmeschate, bibliothecaris Muziekvereniging Klarenbeek

Kees neemt de volgende taken binnen het bestuur voor zijn rekening: de muziekbibliotheek, de nieuwsbrief, het Internet, de Kamer van Koophandel, en hij is betrokken bij de Apeldoornse Muziek Federatie. Voor informatie over één van de bovenstaande onderwerpen kunt u contact opnemen met Kees, (055) 522 6215/ (06) 129 458 00, Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .

Martine Brink, (kandidaat) algemeen bestuurslid Muziekvereniging Klarenbeek

Coördinatoren, niet-bestuurleden

Jet Rens, beheer uniformen

Jet valt officieel niet binnen het bestuur van Muziekvereniging Klarenbeek, maar is wel verantwoordelijk voor de uniformen van het Harmonieorkest. Voor informatie over de uniformen kunt u contact opnemen met Jet, (055) 301 2315, Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .

Petra Borgonjen, Marijke Bosma en Ad van den Broek, beheer instrumenten

Zij ontfermen zich bij Muziekvereniging Klarenbeek over het instrumentenbeheer. Voor informatie hierover kunt u contact opnemen met een van hen:

Laatst aangepast op dinsdag 03 oktober 2017 10:20