You are here: Home Tijdlijn Tijdlijn-2014 Geslaagde rommelmarkt voor MFC Klarenbeek
Geslaagde rommelmarkt voor MFC Klarenbeek Afdrukken E-mailadres

Al vroeg, op zaterdag 17 mei, stonden de eerste mensen te wachten om de rommelmarkt van Muziekvereniging Klarenbeek te bezoeken. De markt was de dag er voor al opgebouwd. Het hele terrein en het gebouw van Sportclub Klarenbeek stond vol met ingezamelde spullen. Van kinderspeelgoed tot bloempotten, van boeken tot dure spullen. Ook kinderen hadden inmiddels hun kleedje ingericht en waren ook in gespannen afwachting van de eerste bezoekers.

Rommelmarkt 2014

Om 9.00 uur volgde de opening van de markt. Tijdens de rommelmarkt is het aantal bezoekers groot geweest, was er veel gezelligheid, was er prachtig zomers weer én zijn veel spullen verkocht. De rommelmarkt is een succes geworden. De fijne samenwerking met de Sportclub Klarenbeek die het terrein beschikbaar stelde en voor de catering zorgde. De afdeling Biljart die heeft meegeholpen met de voorbereiding en twee extra kramen heeft ingericht met eigen spullen en groente & fruit. De afdeling Gymnastiek die extra ondersteuning leverde en een uitvoering van de jongsten hield wat de markt extra levendigheid bezorgde. En Dijkhof Bouw die rondleidingen organiseerde door het nieuwe multifunctionele centrum dat in aanbouw is.

Muziekvereniging Klarenbeek en alle vrijwilligers kijken terug op een succesvolle dag in samenwerking én in opbrengst.

F1451702

Voor dat MVK de opbrengst van de rommelmarkt bekend maakte, hees stichting MFC Klarenbeek de vlag om het hoogste punt van het nieuwe multifunctionele gebouw te vieren en werd het huurcontract door beide partijen ondertekend. Onder dankzegging aan alle vrijwilligers en andere betrokkenen kon de voorzitter van MVK vertellen dat de rommelmarkt zeker €5.000 heeft opgebracht voor MFC Klarenbeek.

Laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 20:13