You are here: Home Tijdlijn Tijdlijn-2014 Rommelmarkt Muziekvereniging Klarenbeek met extra activiteiten op 17 mei
Rommelmarkt Muziekvereniging Klarenbeek met extra activiteiten op 17 mei Afdrukken E-mailadres

rommelmarkt

Na maanden van voorbereiding is het zaterdag 17 mei zover. Muziekvereniging Klarenbeek houdt haar rommelmarkt. Dit keer ten bate van het nieuwe Multifunctionele Centrum Klarenbeek.

Om de rommelmarkt te kunnen houden, is/was de vereniging op zoek naar spullen. Deze zamelde de  vereniging in op een aantal maandagen; er is nog één zo'n brengavond: maandag 12 mei. U kunt dan van 18.30-20.30 uur uw spullen brengen naar De Kar 5 in Klarenbeek. Een aantal zaken kunnen we overigens níet van u aannemen:  matrassen, wasmachines, wasdrogers, koelkasten, beeldschermen, banken en fauteuils in zeer slechte staat.

Muziekvereniging Klarenbeek heeft samen met de Sportvereniging Klarenbeek en Dijkhof Bouw de handen ineen geslagen om een interessant evenement te bieden voor jong en oud.

Van 9.00-14.00 uur biedt de rommelmarkt een grote diversiteit aan tweedehands spullen, van servies tot kinderspeelgoed, van meubels tot eigengemaakte hebbedingetjes. Verder biedt de markt een kinderkleedjesmarkt, een kraam met groenten en fruit in speciaal gemaakte kratjes en een kraam met vrolijke, eenjarige bloemen in pot.

Afdeling Gymnastiek van Sportclub Klarenbeek verzorgt om 11.00 uur een uitvoering van de kleinste kinderen. De Biljartafdeling geeft om 15.00 uur een demonstratie biljart in haar eigen gebouw. Sportclub Klarenbeek zorgt voor koffie, thee en andere versnaperingen.

Als laatste zal Dijkhof Bouw de bouwhekken openen van de nieuwbouw van het multifunctionele centrum. U kunt zelf bekijken hoe Dijkhof Bouw, leden van de deelnemende verenigingen en andere Klarenbekers enthousiast aan de slag zijn met hun gewenste nieuwe gebouw voor sport, cultuur en ontmoeting

Op 17 mei bent u van harte welkom aan de Bosweg 12-14 in Klarenbeek.

Laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 20:25